- un magazin online ce se respecta si isi respecta clientii va pune intotdeauna la dispozitia clientilor informatii legate de plata si livrarea produselor, de cum se pot inregistra pe site, de cum pot plasa o comanda, de politica de retururi a magazinului, etc.
- metodele de contact cu reprezentantii magazinului trebuie sa fie diverse, atat prin telefon, prin email sau printr-un formular de contact
- numele societatii ce administreaza respectivul magazin online trebuie sa fie prezent pe site, o descriere de tip "Despre noi" in care sa fie prezentata firma ar fi ideala
- adresa sediului societatii trebuie sa fie facuta publica pe site
Un produs second hand, indiferent de marca sau categoria din care face parte trebuie sa beneficieze de o garantie de 12 luni si bineinteles, sa fie insotit de factura. O problema destul de des intalnita la produsele second hand le reprezinta imaginile acestora, imagini care nu intotdeauna arata exact nuanta de culoare, ori aspectul acestuia, cel mai bine e sa contactati reprezentantii magazinului online si sa-i intrebati cum arata fata de poza respectivul produs.
Un alt avantaj al produselor second hand comercializate de firme specializate il reprezinta testarea acestor produse inainte de a fi vandute, lucru pe care probabil un comerciant de ocazie nu-l face sau daca il face nu o va face precum un specialist.
Si ultimul avantaj, dar nu cel din urma pe care vreau sa vi-l aduc la cunostiinta este faptul ca majoritatea calculatoarelor si laptopurilor second hand sunt de firma. In cazul laptopurilor nu este o surpriza insa in cazul unitatilor pc, este. Una e sa ai o unitate Dell sau HP si una e sa ai o unitate asamblata printr-un depozit anonim.
De incheiere pot spune ca un client ce tine cont de informatiile de mai sus nu va avea probleme la achizitionarea de laptopuri ori de calculatoare second hand.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu