vineri, 21 octombrie 2011

Ati folosit produse it de la Packard Bell ?

Notebook Packard Bell

Ce-ti doresc eu tie dulce Romanie, multe multe ii doresc tarisoarei acesteia dar eu acum imi doresc un laptop nou.
De ce imi doresc un laptop nou? Simplu zilele trecute laptopul meu mi-a spus asa: La nayba m-am saturat de tine! Esti cum esti si eu te parasesc! Da, m-a parasit, s-a dus... jos de pe masa, s-a spart si frumoasa mea floare deasupra lui cu tot cu apa - ce sa mai fac cu el, nu prea mai am ce, viata e nedreapta si eu sunt cu capul in nori.
La nayba ca nu am plans prea mult dupa el, deja era invechit rau, datele de pe el le recopar fiindca hardul a ramas intact dar display-ul s-a dus complet, noroc ca mai am si sistemul desktop pana imi cumpar un laptop nou.
Daca s-a busit vechiul laptop va dati seama ca m-am apucat sa caut diverse oferte la laptopuri, am vazut cateva interesante, printre care si un laptop Packard Bell. Voi v-ati intalnit vreodata cu firma aceasta? Eu am vazut si citit cateva pe ici pe colo de Packard Bell, dar trebuie sa recunosc ca aceasta firma nu a avut onoarea sa fie prezenta fizic in viata mea, LA NAYBA! - asta tre sa spuna ei si sa ma sponsorizeze cu un laptop nou :))
Dar pana se va intampla minunea si ajung vreun "mashable" or something - adica nu prea curand, dar sa va povestesc ce scula misto am gasit in magazinul online mediadot.ro?
Pe bune ca am gasit un laptop foarte performant la un pret nu extraordinar(adica pentru ce poate laptopul acesta in urma cu ceva timp trebuia sa scoti sute de milioane -lei vechi- din buzunar), este vorba de  notebookul Packard Bell EasyNote TS11 Black Sandy Bridge Core i5 2430 500GB 6144MB - ce nume lung nu?
Ia sa vedem ce inseamna acest titlu Packard Bell EasyNote TS11 Black Sandy Bridge Core i5 2430 500GB 6144MB:

  • Packard Bell - asta e firma producatoare, clar!
  • EasyNote TS11 -asta trebuie sa fie modelul laptopului dupa  mintea mea cea creata
  • Sandy Bridge Core i5 2430 - clar asta e procesorul model Sandy Bridge Core de i5 la 2430 Mhz
  • 500 GB - si aici treaba clara, hard disc de 500 giga
  • 6114MB - bai aici nu mi-a venit a crede, intr-adevar este vorba de memoria RAM - 6GB memorie!
Sa va spun ca are si o placa video ce sparge:  Nvidia Geforce GT 540M 2GB 2GB DDR3 dedicated Optimus, plus display de 15,6 inch cu tehnologie LED - fain nu? 
Pretul acestui laptop Packard Bell este de 2799 lei pe mediadot.ro. 
Si revin la intrebarea din titlu: Ati folosit produse it de la Packard Bell ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu