marți, 11 octombrie 2011

Pentru copii

Weekendul trecut a fost ziua lui David; David este copilul lui Andrei, unul dintre cei mai vechi prieteni pe care ii am ( si nu am foarte multi); este evident ca am fost si eu invitat mai mult pentru a-i tine de urat tatalui, tinand cont ca marea majoritate a invitatilor au fost fie mamici, fie pitici. Este incredibil cat de mult s-au schimbat lucrurile, comparativ cu perioada copilariei mele; tin minte prima mea zi de nastere sarbatorita de catre ai mei: au fost chemati toti copiii din bloc, am baut brifcor, am mancat un tort facut de mama in casa si am dansat Lambada Acum la mare moda este pictatul pe fata al piticilor, apoi tortul care neaparat trebuie sa fie in forma unei figurine, si nu in ultimul rand un clown, o printesa, pirati, indieni, etc, meniti sa anime atmosfera; nu sunt = petrecere nu prea reusita, dupa parerea mamicilor; si apoi, a venit momentul cadourilor, si evident a parerilor mamicilor despre produse Una dintre mamici era foarte mandra de cadoul cumparat de ea de pe unul dintre site-urile de bebelusi ; avea mare incredere in el, deoarece tot de acolo cumparase si caruciorul fetitei ei cu un an in urma. Nu i-am mai spus ca tot de pe un site de copii cumparasem si eu cadoul pentru David, un carucior sport, mic, nu foarte scump, dar de care m-am interest sa fie calitativ. Il auzisem pe Andrei ca vrea sa-i cumpere lui David un astfel de carucior, deoarece, caruciorul cumparat de el la nasterea fiului sau era de dimensiuni mari. Prin urmare ii trebuia unul care sa se utilizeze de la 6 luni. Jucariile, cum ar fi o tricicleta foarte draguta, le-a primit de la restul copiilor Una peste alta, a fost foarte frumos: am baut bere, apoi am dat-o pe sampanie pentru copii si tort in forma de buburuza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu