duminică, 2 octombrie 2011

Mica printesa si machiajul fermecat

Sa va spun o poveste despre zane si printi frumosi? Mai bine nu. Va zic o poveste despre mine, o fetita, ajunsa la maturitate si  care a avut ceva vise la viata ei.
Unul dintre acestea a fost sa devin o vedeta. Chiar de mica fiind, avand in jur de 5 ani eram pasionata de tot ce inseamna fashion. Numai ca vremurile de atunci nu permiteau mamelor sau surorilor noastre look-uri irezistibile sau magazine intregi cu diferite game de produse de machiaj. Se multumeau si ele cu o rochie mai speciala,adusa din strainatate si data sub tejgheaua magazinului, sau un ruj de o singura culoare, rosie, un rimel si atat. Iar acestea le pastrau cu sfintenie, de parca ar fi fost relicve adevarate. Iar eu, mica si curioasa, exact astea le gaseam jucariile cele mai interesante pentru a-mi dezvolta latura artistica. Bineinteles, fara stirea nimanui. Si acum imi aduc aminte sunetul tocurilora pantofilor de lac pe parchetul lacuit, care erau de doua ori mai mari decat piciorul meu. Dar ma vedeam o mare dansatoare de step si visam cu ochii deschisi.  Nestiindu-ma sa imi fac machiaj o rugam pe sora mea, ce reusea sa faca adevarate “opere de arta” din fata mea cu acuarele.
  Dar timpul a trecut si spre bucuria mea am facut timp de 5 ani am facut o scoala de pictura. Tot ce am invatat acolo, cu timpul am uitat, insa esentialul nu l-am pierdut. Asa ca am reusit intr-un final sa pot face un machiaj perfect, cu nuante potrivite ochilor meu. Acest lucru m-a ajutat de-a lungul anilor, deoarece am economisit o groaza de bani fara a merge la cosmetica pentru ocazii speciale. Recent am descoperit produsele pentru machiaj mineral si cu adevarat sunt ideale pentru orice tip de machiaj: casual, zi, seara, toate produsele sunt o adevarata comoara si va recomendam cu o deosebita caldura sa le incercati. O idée de a achizionare a acestora este site-ul   www.beprecious.ro unde gasiti produse pentru machiaj avand la baza unele minerale ce nu sunt nocive pentru ten.
  Iar ca o rasplata atat pentru fata, cat si pentru mine, am gasit acolo si bijuterii argint: , inele, cercei, bratari, ba chiar si seturi. Cu adevarat superbe.
  Asa ca visul meu de a deveni o vedeta nu s-a indeplinit insa am o deosebita placer sa ma alint cu cateva lucruri exlcusiv feminine si ma bucur cu adevarat de ele. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu