marți, 11 octombrie 2011

Cui nu ii place cafeaua de dimineata

Cui nu ii place cafeaua de dimineata?

Sau mirosul acesteia? Sa macar caldura pe care o emana paharul fierbine intre mainile reci iarna si aburul care iese in fiecare dimineata din ceasca si gadila narile? Marturisesc ca imi placea mirosul de cafea inca dinainte sa devin un bautor inrait de cafea. Si mai marturisesc ca acum ma dau in vant dupa cafeaua mea din fiecare dimineata, neaparat cu lapte.

Oricum ar fi, o cafea buna se cunoaste dupa miros, aroma si gust. Si pentru o cafea buna avem nevoie de un aparat inteligent care face cafea buna si repede; tocmai in ideea asta e cazul sa imi arunc o privire catre gama de expresoare cafea disponibila in magazinele noastre. Achizitionarea unui expresor imi ofera sansa de a savura in fiecare dimineata o cafea aromata la mine acasa; ideal ar fi sa imi cumpar unul care sa macine cafeaua pe loc si sa imi faca fiecare cafea cu boabe proaspat macinate, dar spatiul de care dispun momentan ma impiedica sa fac asta acum. Din considerentele de mai sus amintite, o sa iau serios in calcul gama de expresoare ieftine, din simplul motiv ca aici am toate sansele sa gasesc un expresor micut care sa se plieze in spatiul ingust din bucatarie dar care sa imi ofere zi de zi cafea buna.

De unde si ideea mea? O veche amica mi-a spus zilele trecute ca si-a luat un Expresor cafea Krups Dolce Gusto Piccolo Prada. Cam colorat pentru gustul meu, dar vestea buna e ca au si modele mai putin colorate (a se citi fara inimioare si floricele; pentru ca da, modelul asta exista si in varinta cu floricele) si cu rezervorul mai mare, pentru zilele in care am musafiri si vreau sa ii servesc cu ceva bun. Partea buna la el este ca functioneaza cu capsule si astfel e foarte usor de intretinut. Pana aici, numai cuvinte de lauda la adresa lui...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu