luni, 17 octombrie 2011

Comportamentul sexelor la cumparaturi

Comportamentul sexelor la cumparaturi: spontaneitatea femeilor VS chibzuinta barbatilor

Shoppingul a cautat alte dimeniuni in zilele noastre; si a capatat alte dimensiuni mai ales pentru femei. Nu mai poate fi vorba de mersul la magazinul din centru, singurul dealtfel de la acea vreme, si de luat cele trei perechi de sosete si o fusta. Nu, acum shoppingul a devenit un nou sport pentru timpul liber, sport practicat de cele mai multe ori in compania unui sot plictisit (sau nu, pentru ca exista si astel de cazuri !!!) sau a cel putin o prietena care sa aprobe sau sa dezaprobe tot. Pe langa shoppingul de mall mai exista si shoppingul de camera si anume in fata laptopului si googalind printre diverse; mai nou, omul comanda pe net de la cizme online pana la mobilier.

Femeile in general au un comportament divers la cumparaturi; chiar daca au plecat de acasa cu scopul precis de a cumpara cizme de iarna, sigur au sa ajunga acasa cu cel putin un tricou si un accesoriu in plus. Spre deosebire de ele, marea parte a barbatior sunt ceva mai pragmatici; de obicei comportamentul lor la magazin este similar si bine stabilit de acasa. Rar se abat de la lista facuta de acasa si imediat ce au bifat toate produsele, merg la bere cu baietii.

Pretul este un factor decisisv in alegerea produsului final. Pentru o femeie la cumparaturi cu un buget limitat va conta in fiecare moment fiecare leu si va cauta cel mai bun pret, cea mai mare reducere sau cele mai bune oferte de cizme ieftine. Pe de alta parte, tot ele sunt capabile sa dea pretul afisat pentru un produs care le-a luat ochii si inima. Barbatii sunt mai chibzuiti; cantaresc in minte produsul, il compara cu ce au vazut la concurenti si scot banul din portofel doar daca sunt cu adevarat convinsi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu